گلچین تک بیتی های زیبای عماد خراسانی

گرچه مستیم و خرابیم ، چو شبهای دگر

باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
میروی و میروم پیمانه گیرم تا ندانم

من که بودم؟ یا چه بودم؟ یا چه هستم؟ یا چه کردم؟

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
گرچه رفتی ز دلم حسرت روی تو نرفت

در این خانه به امّید تو باز است هنوز

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
ترسم اندر بر اغیار برم نام عزیزت

چه کنم بی تو چه سازم؟ شده ای ورد زبانم

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
که تو را دید که در حسرت دیدار دگر نیست

آری آنجا که عیان است چه حاجت به بیانم؟

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم

از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع

قصّه ما دو سه دیوانه دراز است هنوز

عماد خراسانی

تک بیتی های ناب شاعران‬‎،تک بیتی های زیبا،تک بیتی های زیبا از شعرای نامی ایران،تک بیت های ناب و زیبا،تک بیت ،گلچین اشعار شاعران ایران و جهان،تک بیتی های عاشقانه
عشق آتش بود و خانه خرابی دارد

پیش آتش دل شمع و پر پروانه یکیست

عماد خراسانی

مطلب مرتبط:

گلچین اشعار عماد خراسانی