سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان

سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
همواره تقوی را به کودکان خود توصیه کنید تنها تقوی عامل خوشبختی است نه پول.بتهوون

 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
ای انسان! خود به یاری خود برخیز! بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
بیشتر از هنرم به دانش خود مدیونم که نگذاشت با خودکشی به زندگی ام خاتمه دهم.بتهوون
 
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
بهترین لحظات زندگی من لحظاتی بود که در خواب گذراندم. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
من برای شادمانی به دنیا نیامده ام، آمده ام تا کارهای بزرگ انجام بدهم.  بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
موسیقی مانند کشوری است که روح من در آن حرکت می کند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد کمی از افراد می فهمند که در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.   بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
هرگاه آسایش، درازمدت و بی دلیل باشد، به تنبلی می گراید.بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
من برای شادمانی به دنیا نیامده ام، من آمده ام تا کارهای بزرگ انجام بدهم. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
موسیقی از فکر تراوش می کند و در قلب می نشیند. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
من می خواهم گریبان سرنوشت را بگیرم، او نمی تواند سر مرا در برابر زندگی خم کند.بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
هنر من باید برای سعادت بیچارگان اختصاص یابد. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
من جز خوبی نشان دیگری که نمودار برتری باشد، نمی شناسم. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
تکامل باید هدف ابتدایی همه ی هنرمندان حقیقی باشد. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
نمی دانم چه رازی بین هنرمندان حقیقی وجود دارد که هیچ کدام به دنیا روی خوش نشان نمی دهند. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
هنر و دانش، برگزیده ترین و بزرگوارترین انسانها را به هم می پیوندد.  بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
هنر هم مانند زندگی فقط آزادی و پیشرفت است. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
برای درمان بدبختی و دردهای بشر، دوایی بهتر از موسیقی وجود ندارد. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
در جهان، چیزی برتر از محبت نمی بینم. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
اگر می خواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بکوش؛ زیرا آن شادی که ما به دیگران می دهیم به خود ما بر می گردد. بتهوون
 سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان
 
زیانی که از بیان حقی متوجه من گردد به مراتب مرا گوارا و دلپذیرتر است تا آنکه پنهان کردن مطلبی، ضرری به حقی برساند. بتهوون

سخنان لودویگ وان بتهون - گلچین جملات بزرگان